Isabella Andersson

Direktlänk till inlägg 21 februari 2016

Halloj!!

Av isabella andersson - 21 februari 2016 23:30

Hejsan! Detta är mitt första inlägg på denna bloggportal, jag har suttit och fibblat med designen en stund och är osäker på om jag är nöjd än, men detta får duga så länge. Har ni läst mina tidigare bloggar så kanske ni märkt hur jag varit lite fram och tillbaka med uppdaterandet. Men jag ska verkligen försöka att ännu en gång driva en blogg där minst 1 inlägg dyker om per dag. Jag hoppas ni kommer trivas här med den nya portalen, än så länge är jag nöjd iallafall, vi hörs senare imorgon, godnatt! 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Presentation


17-årig tjej som lever sitt tonårsliv utanför Örebro. Pojkvän, familj & vänner är en stor del av mitt liv, om du vill veta mer om vardagen och detaljer är det bara att fortsätta läsa!!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Skapa flashcards